can't help it that I'm attracted to danger

seg tisdag i skolan som vanligt och min träningsverk gör ju inte allt bättre heller..
ett + är att imorgon har vi inga lektioner, vi ska se på film & sen sluta tidigare! skönt eller? :D
jag och ida har startat våran gemensamma blogg igen, länkar den fort vi fixat till den och tagit bort gamla inlägg!
kommer nog inte blogga här, men det märker vi senare! puss



ÄLSKADE SNÖ, ELLER NEJ..

kan ni gissa vad som händer idag? jo, det började snöa!
en i min klass sa att det snöade ute, fast jag trodde honom inte för jag hade varit ute precis innan.
hade engelska efter det och då ropade någon - titta, det snöar!
snöade verkligen hur mycket som helst så nu är det helt vítt utanför fönstret!
ÄNTLIGEN.. eller vad säger ni?
eftersom julafton är om mindre än 20 dagar för det gärna finnas lite snö, annars är den bara jobbig..
hoppas den försvinner så fort som möjligt efter jul! :D


bild på ida från idag som julia tog!

somebody to love



hoppas och ber att december aldrig tar slut. vill verkligen inte gå igenom den veckan i januari, saknaden kommer döda mig.

i love you like a love song baby

hej! slutade 14.20 idag så har varit hemma ett tag. har tittat på film och bara tagit de lungt, ensam hemma!
har ingen läxa heller för en utav mina engelska lärare förhörde mig i skolan och då kunde jag allt.
skriver snart! kram :).


bild från i somras, vill ha värmeeeee!

tvingar er att titta! stackars kille..


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


filmkväll VS hemmakväll?

hej på er igen! papppa var nyss här, han hade köpt med fika så vi har suttit ganska länge och pratat!
söndag idag, alltid lika segt. en frågade om jag ville komma och titta på film, får se hur det blir! puss

andra advent!

god morgon! har sovit hur dåligt som helst inatt.. när klockan var 04 gick jag och la mig i soffan och vaknar 08 när mamma kommer in. sov alltså ca 4 timmar inatt! har precis duschat, ätit frukost och tänt den andra ljuset! bara 20 dagar kvar till julafton! längtar.. ♥


we are girls, and we like to play


hej på er!
sitter just nu med datorn i knät och funderar på att strax gå och lägga mig.
har varit med ida idag, spelade in en video också! lägger upp den fort hon skickat & jag sparat den.
jag har tjatat på mamma idag om att få en iphone, så får väl hoppas att någon av alla paket på julafton innehåller en!
aja, skulle egentligen till pappa imorgon men stannar hos mamma en vecka till!
nästa helg ska bästa lillkusinen sova hemma hos pappa, jag ska alltså vara barnvakt.. hoppas hon är gullig och inte busar allt för mycket! GODNATT ♥

RSS 2.0