bilder från idag / skolan

min blogg är sämst, ska man ta bort den?
på dessa tre dagar jag inte bloggat har det hänt massor med saker.
har bl.a varit på vårdcentralen eftersom vi trodde jag hade fått lunginflammation.
var verkligen hur nervös som helst i väntrummet, men som tur var det inte de!
fick medicin som jag måste ta varje kväll innan jag går och lägger mig.
medicinen är en sjukt stark hostmedicin och man blir trött när man tar den.
måste även dricka något/några glas vatten efter för den är så stark.

var i skolan idag och igår, saknat bästa klassen & alla vänner!
idag är det fredag och jag åker till pappa ikväll.
ska nog bara vara hemma med pappa och andreas ikväll, hoppas på det iallafall!
skulle egentligen haft tennis träning idag men ska inte dit.
har precis börjat bli frisk så skippar den.

en annan sak:
på måndag har vi inga lektioner!
skolan har AE-dag och det kommer människor från olika länder som ska prata osv.
blir nog väldigt roligt! :D




bild 1 - elis, jasmine & bella.. älskar bilden, klockren!
bild 2 - elis.
bild 3 - viktor, ida, jasmine & bella.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0