Dag 6 - Det här längtar jag efter

GREBBESTAD!!
tälta med de bästa chilenarna i släkten, bada i havet, sola, fiska makrill, äta skaldjur med aioli, umgås med bästavännerna, sova på stranden, fiska krabbor, gå på bryggorna i grebbestad, åka tuffe-viktor, sitta utanför tältet hela nätterna för att prata, springa runt campingen med marcus och storebror mitt i natten och sätta ut till-salu skyltar utanför folks husvagnar/tält, sova bredvid storebror, sportshoppen och massa mer.
SAKNAR SOMMAREN OCH GREBBESTAD MER OCH MER.
VILL DIT NU, BÄSTA TIDEN PÅ ÅRET NÄR JAG ÄR DÄR.
FINNS INGET BÄTTRE ÄN GREBBESTAD. ♥
SLÄKTEN HAR BOTT DÄR I ÖVER 20 ÅR, ALDRIG ATT VI SLUTAR NU.








jag har galnaste släkten, men fan vad jag älskar er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0