DAG 2 - OM MIN FAMILJ

min familj består utav fyra stycken.
mamma, pappa, min storebror och jag!

mamma, heter Anki och jag vet faktiskt inte hur gammal hon är..
hon är ganska kort, vilket jag tror jag ärvt av henne tyvärr!
min mamma är ganska galen, bryr sig inte vad andra tycker och älskar att bjuda på sig själv!
mamma har inget jobb, men brukar oftast få hoppa in och jobba på fritids eller skola.
mamma bor i en lägenhet inte så långt ifrån stan.
hon har verkligen världens underbaraste grannar, hur goa som helst!
jag kan och brukar prata med henne om allt, verkligen allt.
hon är helt klart världens bästa mamma som jag älskar mest av allt! ♥



pappa, heter Kjell och han fyller 50 nu till våren.
pappa är som alla andra män.. han älskar fotboll, hockey osv. i stort sett allt som har med sport att göra!
pappa är den som alltid får mig på bra humör!
han brukar ta med mig ut på resturang, vi brukar åka på "roadtrips" och han ger mig och min bror det vi vill ha.
pappa bor kvar i det hus jag och min storebror växt upp i.
han jobbar på vattenfall, alltså med elektricitet och sånt!
jag och pappa bråkar ibland och då är det "riktiga bråk"..
men somsagt det är alltid han som får mig på bra humör!
jag kan säga detsamma om honom, att jag har världens bästa pappa. jag älskar dig! ♥


storebror,
heter Andreas och fyllde 18 år nu i december på Lucia!
han är som pappa och älskar sport.
han spelar fotboll, för ett tag sen spelade han med IFK Åmål i A-laget i divison 2 eller 3.
jag gick på varje match och stöttade honom.
för inte så längesen skrev han på ett kontrakt så han spelar nu i Åmål's andra fotbollslag, Viken.
Andreas är min förebild, han är verkligen den snällaste killen som finns!
han muntrar alltid upp mig om han ser att jag är ledsen.
ibland kan han bli helt crazy och bara skratta och fula sig, vilket är underbart!
han fick nyss körkort, så nu kör han runt på mig.
jag kan skriva hur mycket som helst om honom, men ska runda av nu.
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA BROR, jag älskar honom oändligt mycket!
.skulle det hända min bror något, tar jag livet av mig.



JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ.
MYCKET HAR FÖRÄNDRATS DEM SENASTE TVÅ ÅREN, MEN VI KÄMPAR PÅ.
VI ÄR INGEN RIKTIG FAMILJ LÄNGRE MEN JAG LÅTSAS.
JAG ÄR FÖR LITEN FÖR ATT INTE HA EN FAMILJ.
JAG KAN INTE SLÄPPA DET ÄN, MEN NÅGON GÅNG MÅSTE JAG.
JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: paula

sv: ojdå det var ju inte så bra! Här har det varit okej förutom att jag inte sov något inatt men får ta igen det! :)

2012-01-10 @ 18:29:53
URL: http://paulaweisz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0