LÄSVÄRT!

hejsan!
är hemma hos ida nu, sov här inatt också!
var först meningen att vi skulle tälta.. vi hade fixat allt, men när klockan var 3 på natten gick vi in.
då var det bara 5 grader ute, så vi somnade tillslut i hennes soffa.
idag har vi inte gjort så jättemycket, bakat & varit ute och fotat till våran blogg.
våran blogg är ett skäl till varför jag inte bloggar på denna.
så om jag inte skriver på denna bloggen, titta in på elinida.webblogg.se!
där skriver vi varje dag.. ibland med videoinlägg, massa bilder & outfits!
nu ska jag snart ta min väska & cykla hemåt.
brorsan bor hos mamma så jag har egen övervåning, dubbelsäng, tv-rum, toa.. alltså allt för mig själv! ;)
skriver snart igen.. puss!

Kommentarer
Postat av: fannynilsson '

- tack! köpta på bikbok båda två :D

2011-08-12 @ 23:08:56
URL: http://fannypetrine.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0