ny mobil

min mobil jag har nu har börjat krångla.
för några veckor sen tog den bort alla sms, har haft sms från över ett år tillbaka.
den har gjort så två gånger och för någon dag sen tog den bort alla kontakter.
har haft ca 200 kontakter så blev endel arg.
idag gjorde den samma sak och tog bort alla kontaker.
dock kan jag återställa från mitt sim-kort men då får jag bara massa random & gamla nummer.
+ att min etta har rammlat av och massa knappar är "nedtryckta" så går nästan inte använda dem.
inte nog med det så stänger mobilen av sig ibland bara helt plötsligt och sen sättes på av sig själv.
& när den sättes på så försvinner galet mycket av batteriet.
stör mig sjukt på mobilen just nu!

måste ju ha en så ska få låna bästaväns mobil!
kan ju inte bli sämre än den jag har nu, eller?


den jag ska få låna, dock är den blå istället för lila!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0