skola

hejhej!
första skoldagen är avklarad på nya skolan!
mamma skjutsade mig & ida imorse och sen stod alla 7:er i entrén innan vi skulle till aulan.
i aulan hade vi upprop & rektorerna pratade osv.
efter de gick vi till vårat klassrum, fick massa information & skåp.
fick ett "överskåp", överlycklig.. "underskåpen" är sjukt långt ner!
pappa har fixat ett lås till mig eftersom de inte fanns på skåpen.
sen rullade dagen på, vanliga lektioner & tider.
har varit sjukt roligt & jag längtar att gå till skolan nu!
skillnad sen förra året, då jag hade flera månaders frånvaro.
& fick gå på tusen möten hela tiden, men nu är det bra! :D

mina tider på dagarna är:

måndag - 09.30-14.20

tisdag - 09.30-15.20

onsdag - 09.30-15.20

torsdag - 09.30-15.20

fredag - 09.30-15.20

slutar tidigare på måndagar än resten av klassen!
för jag + 4 andra till från min klass går i spanska gruppen som är på morgonen.
& då slipper vi den på eftermiddagen och får sluta en timme tidigare! :D
(btw; fick spanska, mitt förstahands val!)



bild 1 - "kullen" där jag går + de andra 7-8-9:or i alfa.
bild 2 - entrén till den andra byggnaden.


Kommentarer
Postat av: ida

sv; JAAAAAAAAAA! :DDDDDD

2011-08-22 @ 18:35:59
URL: http://idakjb.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0