dålig dag

rubriken stämmer in så sjukt bra! har regnat & blåst heeela dagen. har suttit inne hela dagen, tittat på film & myst med dora. har fått ett klägg-bett på armen, så kan knappt lyfta den. kunde ju blivit bättre om jag tar mina tabletter, fast orkar inte. hehe, lat? nejdå. som ni säkert INTE vet, så tål jag inte mygg, knott, klägg osv. tycker själv att det är grymt löjligt. som när läkare osv frågar - tål du allting? nej, inte mygg. haha..? aja iaf, nu ska jag kolla klart time out sen vm finalen japan - usa! ingen bild heller..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket! Och detsamma :) Vad hittar du på idag då?? :)

2011-07-18 @ 11:38:43
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0