GREBBESTAD

hejsan alla!
jag hinner inte blogga så mycket, ska stra hoppa in i duschen sen på fotboll!
imorgon måste jag packa, packa & packa.
måste även till stan och handla massa.
för tidigt på fredag-morgon åker jag till GREBBESTAD!!
så sjukt glad, dock kommer vi (jag, pappa & andreas) bo i tält.
bryr mig inte så mycket, fine de hade väl varit bättre i husvagn.
marcus, alberto (kanske key + lilly) kommer bo på tältplatsen bredvid oss!
vi kommer stanna där till tisdag, kanske längre? ;)
therese kristoffer cesilie tom thea marcus alex andreas!
kommer äga så sjuuuukt, gaaah längtar!
kommer nog göra ca ett mobilinlägg varje dag, bättre än igenting right! :D
kommer ju såklart ha med mig kameran, så ni har ju massa bilder att se fram emot!

ni får ha de bäst för de ska jag! puss


väldigt snygg bild på ida & mig! :D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0