updt ' - mobilblogg +

bad sol vänner grillat vm bluesfest key sena-kvällar edsland säffle. såhär är mitt sommarlov, ungefär. händer ju såklart massa annat, dock är jag dålig på att skriva de i bloggen. som ni säkert märkt.. kan inte lova att de ska bli bättre, för jag sitter aldrig vid datorn när jag är hemma. nu har halva sommarlovet gått & jag har inte gjort något sådär JÄTTEKUL. håller på att planera massa hit och dit, men blir ju aldrig av. på onsdag skulle jag och några till gbg för shopping & liseberg, tills vi kom på att de är gothia cup. lycka till att komma in där då. en annan sak är grebbestad, standard ställe i släkten enda sen mamma va liten. åker alltid dit 2-3 veckor varje sommar och träffar mina favoriter. blev inte så iår, får damp på de (!!!!) eftersom både mamma & pappa vet hur mycket jag vill dit, så försökte vi först ta husvagnen. MEN ingen säljas ju fixa de. pappa & alberto pratar varje dag om att vi ska åka ner & tälta, ta med ALLT och bara leva livet lixom. hoppas verkligen på detta! oj vilket rörigt inlägg. känns skönt dock, att skriva allt. hehe. IMORGON , hämta min kamera hos julia (?) och på natten (som denna tiden) kommer det hem massa goa chilenare som ska grilla och titta på fotboll. hoppas på en bra dag, vilket ja tror på! puss godnatt (fast nä.. ska inte sova än :p) <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0