hatar blogg.se!

sista dagen på lovet, känns sådär.
lovet har också varit sådär, hade varit bättre om ida hade varit hemma hela veckan!
var i trollhättan i fredags, på näl & överby.
fick med mig ett par svarta jeans, nöjd!
var ju i karlstad förra lördagen, fick med mig endel snygga kläder.
visar bilder så fort jag orkat fota dom, hihi.
funkar ändå inte att ladda upp bilder!!
va med julia & ida igår, awesome.
spelade in en video, får se om ida lägger ut den!
ida och jag åkte sen hem till mig & åt tacos och tittade på "så mycket bättre", mys.
ska strax kila ner och mysa lite med dorisen.
hörs, puss!

(titta in på idas blogg för & se bilderna från igår!) :).


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0