fridag

förlåt för sen uppdatering men har haft orsaker till de!
skolan idag har varit awesome, inte haft någon lektion där vi verkligen behövt jobba!
hade ju matteprov och det gick åt skogen, kunde verkligen inget.
fick även tillbaka A-delen, fick 18/25 på den..
tittade på film på spanskan & hade no med mattias sista lektionen.
mattias lät oss sluta 20 minuter tidigare.
andreas & mamma kom och hämta mig, sen drog vi på roadtrip!
vi åkte runt i två timmar, sen en sväng till säffle för att äta på donken.
va nyss i stan och fixade lite saker och nu är jag hemma!

imorgon tar jag tåget med mamma kl. 10 till karlstad!
ska shoppa, äta på resturang & bara ha de bra alltså.
tar tåget hem vid fyra tror jag.
efter det åker jag direkt till pappa och bor där under lovet.
så vi hörs, ha ett bra lov! puss


grebbestad.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0