onsdag

kom hem från skolan för ca en halvtimme sen.
ska äta och plugga lite snart och klockan sex ska jag på träning!
dagen i skolan har varit så sjukt rolig!
älskar verkligen onsdagar och min dampiga vän ida & jag har ju inte skämt ut oss lite heller.
+ att jag tappade mina nycklar idag (har husnycklarna på samma som skåpnyckeln) så fick lite panik.
såg sen att nycklarna låg under en bänk och på den bänken satt några nior.
jag fick muta marcus med 3kr så han kröp under och gav mig dom, haha!
kom lite försent till alfatiden också pga de.. ;)


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Korsringarna från Glitter och www.pearlsofanca.se, där även den dubbelringen är från :) Kram.

2011-10-13 @ 23:55:39
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: ida- mitt liv i meningar

skit söt blogg! :-)

allt bra med dig? :-)

2011-10-14 @ 21:09:21
URL: http://tommila.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0