kom hem, vi saknar dig!!!!

vila i frid †
jag saknar dig redan, för 4 dagar sen lämnade du jorden.
bara föll ihop, vi väntade på att du skulle komma hem.
du var inte ens gammal.
ingen, ingen.. fick chansen att säga farväl.
du var och är en i släkten som jag alltid stått närmast.
du kommer aldrig komma tillbaka.
jag kommer aldrig kunna prata med dig igen, inte kunna hålla om dig.
du kommer alltid finnas kvar i alla underbara minnen.
kommer alltid kännas som du snart kommer komma hem.
det här är overkligt.
utav alla, varför just han?
den 12 oktober kommer förbli ett datum som kommer betyda något extra.
jag saknar och älskar dig så otroligt mycket!
vila i frid, vi ses snart! ♥


Kommentarer
Postat av: julia ♥

hänt? vem? ;( <3

2011-10-18 @ 18:45:51
URL: http://juliaerikssons.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0