DAG 1 - PRESSENTATION AV MIG SJÄLV + BILD

- mitt fullständiga namn är Elin Sophie Ljung, Sophie uttalas på engelska.
- född 1998, blir alltså 14 till sommaren.
- vill bli polis när jag blir vuxen.
- mina föräldrar är skilda, dock aldrig gifta så jag bor på två ställen.
- tål inte myggor, sjukt jobbigt på sommaren.. för måste gå på tabletter och sånt.
- jag svär alldeles för mycket. dålig vana, har som nyårslöfte att inte svära. går okej..
- jag har aldrig varit utomlands, förutom danmark och norge..
- älskar att sovaaa, dock kan jag aldrig somna när jag går och lägger mig.
- har två armband jag aldrig kommer ta av.
- älskar att vara högljudd.
- hatar chips, pizza och sånt men äter det endå..
- jag knäcker fingrarna.
- tycker snö är det värsta som finns!
- har ett marsvin som är bäst.
- JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER!!!!!!!!!!!!!!

haha. hoppas det blev bra och ni fick veta lite mer om mig, är sämst på att skriva om mig själv men detta får duga!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0