DAG 3 - MIN BÄSTAVÄN

IDA BENGTSSON, THERESE ØDEGÅRDEN & EM R.

ida, känt henne sen dagis. redan bästavänner då!
gått i samma klass sen förskolan, vi skrattar hela tiden när vi är med varandra och vi har aldrig bråkat!
har sjukt mycket minnen med henne + massa bilder & videoklipp!
hon är helt klart min allra bästavän! ♥



therese, min saknade älskling!
hon är 97a alltså ett år äldre än mig, dessutom norsk!
vi har växt upp med varandra, vi träffades och lekte för första gången när vi var nyfödda. jag vara bara sex måndader gammal!
 dock träffas vi bara på sommaren..
vi bor grannar med våra husvagnar i grebbestad och vi är bara där på sommaren.
hon är världens goaste brud, bjuder verkligen på sig själv och har en helt underbar personlighet!
dom få veckor vi träffas på sommaren uppfyller hela året.
gråter varje gång hon åker tillbaka hem till Norge eller jag till Åmål..
för då vet vi båda att det är 365 dagar kvar tills nästa gång vi ses!
dock har vi ju facebook, skype, mobilen och sånt.. så vi har kontakt varje dag.
jag har meeeest minnen med henne och fler kommer det bli.
jag älskar dig min finaste! ♥


haha. bjuder som fan. enda bilden på oss, på mamma's dator!

em, världens finaste kille.
lärde känna för ett bra tag sen och vi har kontakt varje dag!
har minnen med honom från skype osv, eftersom vi inte bor i samma stad och inte träffats
em har sjukt snygg klädstil och han älskar longboard.
han är verkligen en kille att lita på, en äkta killkompis helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: ida¨

älskar dej! ♥ du är världens bästa vän ♥♥♥

2012-01-12 @ 18:00:20
URL: http://byida.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0