TÖSSECUPEN

HELLU! så himla skönt med fredag!
var nyss i stan med mamma och pappa, handlade lite och pratade med pappa.
han hämtar mig om ca en halvtimme, då ska vi hämta Ida också, sen åker vi till tössecupen!
sjukt taggad! ska bli jätteroligt att titta på 98a tjejerna eftersom jag bestämt mig för att börja fotbollen igen!
var med pappa på stan igår och fixade massa, äntligen!
är tössecupen hela helgen, så kommer vara ute på karlberg (där alla spelar) hela helgen.
min bror är ju med och sen spelar alla i skolan!
kommer hem vid 22 ikväll, beror på.
hörs imorgon eller något!
min vecka har varit bäst! just so you know ;). PUSS


ida och jag för någon vecka sen, påväg till lektion!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0